Isparta'nın Atabey ilçesinde, Spor Toto Türkiye Yıldızlar Ligi 1. Etap Karate-Do Şampiyonası'nda derece elde eden sporcular, Atabey Kaymakamı Selami Işık tarafından makamında kabul edildi.

İzmir'de 13-14 Haziran tarihlerinde düzenlenen şampiyonada Atabey'i temsil eden sporcular önemli başarılara imza attı. Yarışmalarda Ezgi Davraz, 11 Yaş Elit Kata kategorisinde Türkiye ikincisi, 11 Yaş Elit Kumite kategorisinde ise Türkiye birincisi oldu.

Elif Masal Şensoy, 10 Yaş Y-M Kata ve 10 Yaş Y-M Kumite kategorilerinde Türkiye birinciliği elde ederken, Ela Öykü Şensoy da 7 Yaş S-T Kumite kategorisinde Türkiye şampiyonu oldu.

Kaymakam Selami Işık, başarılı sporcuları antrenörleri Hamza Abacıoğlu ve Murat Şakir Demiral ile Atabey Lion Spor Kulübü Başkanı Eşref Şensoy'un da katıldığı programda makamında ağırladı.

Sporcuları elde ettikleri derecelerden dolayı tebrik eden Işık, gençlerin sportif başarılarının ilçe adına gurur verici olduğunu belirtti. Sporun ve sporcunun her zaman yanında olduklarını ifade eden Işık, sporculara çeşitli hediyeler takdim ederek başarılarının devamını diledi.
Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi.





