Isparta’nın önemli turizm noktalarından Gölcük Tabiat Parkı’nda hafta sonu yoğunluğu nedeniyle çıkışta uzun araç kuyrukları oluştu. Ziyaretçiler, çıkışta ücret tahsil edilmesi nedeniyle trafikte bir saati aşkın süre beklemek zorunda kaldıklarını belirtti.
Vatandaşların cep telefonu kameralarıyla kaydettiği görüntülerde, park çıkışında metrelerce uzayan araç kuyruğu dikkat çekti. Sürücüler, özellikle akşam saatlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle ilerlemekte güçlük çektiklerini ifade etti.
Ziyaretçiler, giriş ve çıkış organizasyonunun yeniden düzenlenmesi gerektiğini belirterek, çıkışta ücret alınmasının trafiği ciddi şekilde aksattığını dile getirdi. Yetkililerden çözüm bekleyen vatandaşlar, yoğun günlerde ek önlem alınmasını istedi.
Oluşan uzun kuyruklar nedeniyle bazı sürücüler ve aileler araçlarında 1 saati aşkın süre beklemek zorunda kaldı. Hafta sonu yoğunluğunun devam etmesi halinde benzer manzaraların yaşanabileceği belirtiliyor.