Isparta İl Millî Eğitim Müdürlüğünde, geleneksel aşure ikramı programı gerçekleştirildi.

Paylaşma ve dayanışma kültürünün yaşatılması amacıyla düzenlenen etkinlikte, İl Millî Eğitim Müdürü Recai Ocak kurum personeliyle bir araya gelerek birlik, beraberlik ve kardeşlik duygularını paylaştı.

Aşure geleneğinin bereket, paylaşma ve gönül birliği anlayışıyla geleceğe aktarılmasının önemine değinilen programda, katılımcılara aşure ikramında bulunuldu.

İl Millî Eğitim Müdürü Ocak, kültürümüzde önemli bir yere sahip olan bu anlamlı programın hazırlanmasında emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarına teşekkür etti.

Muhabir: KÜBRA GÜVEN