Isparta

Minik Ellerden Büyük Duyarlılık: Gölcük’te Çevre Temizliği

Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na düzenlenen gezide hem piknik yaptı hem de çevre temizliği gerçekleştirerek örnek bir davranışa imza attı.

Abone Ol

Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, Isparta Belediyesi Gölcük Milli Tabiat Parkı’na düzenlenen gezide hem piknik yaptı hem de çevre temizliği gerçekleştirerek örnek bir davranışa imza attı.

Öğrenciler ve aileleri, düzenlenen etkinlikte keyifli vakit geçirirken, piknik sonrası çevre bilinci oluşturmak amacıyla göl kenarındaki atıkları topladı. Minik öğrencilerin bu duyarlı davranışı çevredekilerin takdirini kazandı.

Etkinlik sonrası açıklama yapan öğrenci ve aileleri, “Sav Gazi Gürelli İlkokulu 3/A sınıfı olarak düzenlediğimiz gezide pikniğimizi yaptık. Bizlere bu fırsatı sağlayan Isparta Belediyesine sınıfımız ve ailelerimiz adına teşekkür ediyoruz. Piknik sonrasında göl etrafında yürüyüş yaparken etrafa atılmış çöpleri minik yüreklerimiz toplamayı ihmal etmedi. Böylece çevre bilincimizi oluştururken, bu güzel doğal ortamı kullanacak diğer gruplara da örnek olmayı hedefledik” ifadelerini kullandı.

Veliler ve öğrenciler, gezinin gerçekleştirilmesine destek veren Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen’e teşekkürlerini iletti.