Isparta'nın Uluborlu ilçesinde 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne sevinci yaşadı.

Uluborlu Kaymakamı ve Belediye Başkanı, Ali Orhan Kirişoğlu İlköğretim Okulu'nu ziyaret ederek öğrencilerin karne heyecanını yerinde paylaştı.

Sınıfları tek tek gezerek öğrencilerle yakından ilgilenen ve onlarla sohbet eden ilçe protokolü, öğrencilere karnelerini takdim etti. Eğitim yılı boyunca gösterdikleri gayret ve başarılardan dolayı öğrencileri tebrik eden Kaymakam ve Belediye Başkanı, öğretmenlere özverili çalışmaları, velilere ise eğitim sürecine sağladıkları destekler için teşekkürlerini iletti.

Ziyaretin ardından yapılan ortak açıklamada, "Çocuklarımızın gözlerindeki mutluluk ve yüzlerindeki tebessüm, geleceğe dair umutlarımızı daha da güçlendirmektedir. Tüm öğrencilerimizi emekleri ve başarıları için kutluyor; sağlıklı, huzurlu, mutlu ve verimli bir yaz tatili geçirmelerini diliyoruz." ifadelerine yer verildi.

Karne dağıtım töreni, öğrencilerle çekilen hatıra fotoğraflarının ardından sona erdi.

Uluborlu’da Öğrencilerin Karne Heyecanına Protokol Ortak Oldu (2)

Kaynak: HABER MERKEZİ