Isparta

Başkan Başdeğirmen Mezarlık İşleri Personeliyle Aşure Programında Buluştu

Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Mezarlık İşleri Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen aşure programına katılarak belediye personeliyle bir araya geldi.

Abone Ol

ISPARTA (KFK Ajans) - Isparta Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Mezarlık İşleri Müdürlüğü bünyesinde düzenlenen aşure programına katılarak belediye personeliyle bir araya geldi.

Muharrem ayı dolayısıyla Mezarlık İşleri Müdürlüğünde gerçekleştirilen organizasyonda, belediye çalışanları ve idari kadroyla aynı sofrayı paylaşan Başkan Başdeğirmen, personelle tek tek sohbet ederek müdürlük bünyesinde yürütülen saha çalışmaları hakkında bilgi aldı. Duaların okunduğu programda, belediye çalışanlarına aşure ikramında bulunuldu.

Başdeğirmen'den Mesai Arkadaşlarına Teşekkür

Program kapsamında belediye personeline hitap eden Belediye Başkanı Şükrü Başdeğirmen, Muharrem ayının getirdiği kardeşlik ve paylaşma iklimine dikkat çekti.

Aynı sofranın bereketini ve muhabbetini mesai arkadaşlarıyla paylaşmaktan büyük bir mutluluk duyduğunu ifade eden Başdeğirmen, kentin huzuru ve düzeni için gece gündüz demeden özveriyle görev yapan Mezarlık İşleri Müdürlüğü çalışanlarına emeklerinden dolayı teşekkürlerini iletti. Program, Başkan Başdeğirmen'in personelle hatıra fotoğrafı çektirmesinin ardından sona erdi.