ISPARTA (KFK Ajans) - Isparta İl Özel İdaresi, 2026 yılı asfalt sezonunu Direkli Köyü'nü Isparta merkeze bağlayan yolda başlattı.
Sezonun ilk Bitümlü Sıcak Karışım (BSK) asfalt çalışmalarını yerinde inceleyen Isparta İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul, kırsal ulaşım ağını daha güvenli ve konforlu hale getirmek için çalışmaların aralıksız devam edeceğini söyledi.

İncelemelere AK Parti Merkez İlçe Başkanı Halil İbrahim Güleç, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Abdullah Çelik, Genel Sekreter Yardımcısı Turgut Kara, Direkli Köyü Muhtarı Hasan Erkek ve İl Genel Meclisi Başkanı Mehmet Ali Ertuğrul katıldı.
Asfalt sezonunun başlamasından duyduğu memnuniyeti dile getiren Ertuğrul, '2026 yılı asfalt sezonumuz hayırlı olsun. Vatandaşlarımızın daha güvenli, daha konforlu ve modern yollarda ulaşım sağlayabilmesi için İl Özel İdaremiz ekipleri sahada çalışmalarını sürdürüyor. Isparta'mız için iş birliği içerisinde durmadan, yorulmadan çalışmaya ve hizmet etmeye devam edeceğiz' dedi.

Ertuğrul ayrıca, yürütülen çalışmalara verdikleri desteklerden dolayı Isparta Valisi Abdullah Erin'e, AK Parti İl Başkanı Furkan Cem Er'e, AK Parti Isparta Milletvekilleri Mehmet Uğur Gökgöz ve Osman Zabun'a teşekkür etti.
Yaz dönemi boyunca kent genelindeki köy yollarında asfalt, bakım ve iyileştirme çalışmalarını sürdürecek olan İl Özel İdaresi, ulaşım altyapısını güçlendirmeyi ve vatandaşların yaşam kalitesini artırmayı hedefliyor.





