Isparta'nın Aksu ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla belediye tarafından vatandaşlara aşure ikram edildi.
Aksu Belediyesinden yapılan açıklamada, birlik, beraberlik ve paylaşımın en güzel simgelerinden biri olan Muharrem ayı ve Aşure Günü vesilesiyle gerçekleştirilen etkinlikte, ilçe meydanında kurulan stantlarda vatandaşlara aşure dağıtıldığı belirtildi.
Etkinlikte birlik ve dirlik mesajı verilerek, "Kültürümüzde önemli bir yere sahip olan bu mübarek günde vatandaşlarımızla bir araya geldik. Rabbim dualarımızı ve ikramlarımızı kabul eylesin, bizlere tekrarını nasip etsin." ifadesine yer verildi.
Aşure ikramından memnuniyet duyan ilçe halkı, Aksu Belediyesine teşekkür etti.





