ISPARTA (KFK Ajans) - Eğirdir Belediye Spor, yarın saat 14.00'te oynanması planlanan Isparta FK karşılaşmasına, hava sıcaklığının futbolcuların sağlığını ciddi şekilde tehdit ettiği gerekçesiyle çıkmayacağını açıkladı.

Kulüp Başkanı Abdullah Başyiğit imzasıyla yapılan kamuoyu duyurusunda, karşılaşmanın oynanacağı saatin değiştirilmesi için Amatör Spor Kulüpleri Federasyonu'na (ASKF) resmi talepte bulunulduğu ancak bu talebin olumlu sonuçlanmadığı belirtildi.

Açıklamada, yüksek sıcaklıkların sporcuların sağlığı açısından ciddi risk oluşturduğuna dikkat çekilerek, 'Sporcularımızın sağlığını her şeyin üzerinde tuttuğumuz için maça çıkmama kararı almış bulunuyoruz.' ifadelerine yer verildi.

Kulüp yönetimi, kararın temelinde sporcu sağlığının bulunduğunu vurgulayarak, 'Önce insan, önce sağlık.' mesajını paylaştı. Eğirdir Belediye Spor Kulübü, kamuoyuna saygıyla duyurduğu açıklamada, aşırı sıcak hava koşullarında sporcuların sağlığının hiçbir sportif sonucun önüne geçemeyeceğini ifade etti.

Kaynak: HABER MERKEZİ