Keçiborlu Belediyesi tarafından Muharrem ayı ve Aşure Günü dolayısıyla ilçe pazarında vatandaşlara aşure ikram edildi.

Keçiborlu Belediyesi bolluk ve bereketin simgesi olan Aşure Günü vesilesiyle cuma pazarında etkinlik düzenledi.

Etkinlik kapsamında pazar alanında ilçe halkı ve esnafla bir araya gelinerek aşure dağıtımı gerçekleştirildi.

Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, Muharrem ayının ve paylaşılan aşurenin birlikteliği güçlendirdiği vurgulayarak, "Aşure Gününün tüm hanelere bolluk, bereket, kalplere ise huzur getirmesini diliyoruz. Bu mübarek günde bizlerle bir araya gelen tüm ilçe halkımıza teşekkür ederiz." ifadesine yer verdi.

Kaynak: HABER MERKEZİ