Keçiborlu'da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte ilçe genelinde karne dağıtım töreni düzenlendi.

Keçiborlu Kaymakamı Kerem Türker ve Keçiborlu Belediye Başkanı Yusuf Murat Parlak, okul ziyaretleri gerçekleştirerek çocukların karne heyecanına ortak oldu ve öğrencilere karnelerini dağıttı.

Törende öğrencilerin mutluluğunu paylaşan yetkililer, çocuklara güzel ve mutlu bir gelecek temennisinde bulundu.

Eğitim öğretim yılının tamamlanması vesilesiyle bir mesaj yayımlayan Belediye Başkanı Parlak, "Pırıl pırıl olan çocuklarımıza güzel ve mutlu bir gelecek diliyor, onların üzerinde en büyük emeğe sahip olan öğretmenlerimize de mutlu ve başarılı bir meslek hayatı temenni ediyorum. Tüm öğretmen ve öğrencilerimize iyi tatiller dilerim." ifadelerini kullandı.

Kaynak: HABER MERKEZİ